Case%20PuurCultuur-Unique_edited.jpg

PuurCultuur | Merkstrategie

Van 'Tom & Teun' naar geloofwaardige veranderaars

Twee bevlogen ondernemers kwamen naar me toe met een duidelijk probleem. "Als iemand ons vraagt wat we precies doen, dan is ons antwoord telkens weer anders." Zo'n concrete probleem bedekt vaak meer diepe, strategische vragen. En Tom Eijck en Teun Janssen zijn niet bang te graven om tot de kern van hun visie en onderneming te komen. De perfecte mindset voor een merkstrategie traject!

Omdat we terwijl ik dit schrijf midden in ons traject zitten, deel ik nog geen uitkomsten. Tipje van de sluier: het lukte deze ondernemers om te kiezen. Voor een niche-markt en voor het uitlichten van hun sterkste punten. Later meer!

Over het merkstrategie-traject

Een merkstrategie-traject bestaat doorgaans uit een twee- of drietal intensieve sessies. Huiswerk, onderzoek, graafwerk en knopen doorhakken. Ik ben er om de uitkomsten daarvan terug te brengen naar een heldere merkstrategie en merkverhaal. Daarbij neem ik de rol aan van kritische en stimulerende adviseur. 

 
 

+31 (0)6 14 66 72 81

©2020 Fanny Evers | Merkbouw    Privacy Statement