De Kleine Keuken | Merkstrategie & Campagne

De Kleine Keuken wil dat elk kind gezond en energiek kan oprgroeien

Grote veranderingen beginnen klein. De eerste zes maanden in het piepjonge leven van een kind hebben grote invloed op haar gezondheid en welzijn later. de Kleine Keuken weet dat als geen ander. Oprichter Kirsten Toeset is voedingsmiddelentechnologe en verbaasde zich toen zij zelf net moeder was van het ongezonde aanbod in de supermarkt. Die verbazing zette ze met enorme ondernemingszin om in een snelgroeiend merk.


Upgrade merkstrategie en huisstijl
Samen met het Kleine Keuken team ontwikkelde ik een upgrade van de merkstrategie. Verpakkingsdesigner Marijn van der Zwaag kent het merk door en door en vertaalde de uitgangspunten naar een nieuw jasje voor de website en social media templates.

Campagne kidslijn

Naast eerste hapjes en verzorgingsproducten voor baby's, ontwikkelt De Kleine Keuken ook gezonde snacks en spreads voor oudere kinderen. In nauwe samenwerking met Simone Kramer en Marijn van der Zwaag ontwikkelden we in record tempo een online campagne die het dilemma van ouders op een leuke manier naar voren brengt, en de producten van de Kleine Keuken natuurlijk als antwoord heeft;)

 
 

+31 (0)6 14 66 72 81

©2020 Fanny Evers | Merkbouw    Privacy Statement