Bakker & Schnabel | Merkstrategie en Branding

Een persoonlijke zakelijke locatie expert

Bakker & Schnabel is er voor organisaties die een training, congres of evenement willen organiseren zonder daar zelf fulltime mee bezig te zijn. Het familiebedrijf heeft sinds 1996 grote hospitality expertise opgebouwd en onderhoudt persoonlijk contact met honderden locaties in Nederland en Vlaanderen.


Positionering van een dienst die het anders doet

Voor Bakker & Schnabel ontwikkelde ik samen met de ontwerpers van Studio het Mes de positionering en nieuwe branding van het merk. Het grote onderscheid ten opzichte van andere boekingsbureaus is de keuze om klanten niet in een strak geautomatiseerde online funnel te leiden, maar persoonlijk contact en maatwerk voorop te stellen. Dat past.

Kernwaarde: persoonlijk

Een van de kernwaarden van Bakker & Schnabel is ‘persoonlijk’. En dat woord blijft niet alleen op papier staan. In hun hele aanpak staat persoonlijk contact, persoonlijk advies en persoonlijke aandacht voorop. Hun opdrachtgevers werden daarom ook persoonlijk geïnterviewd en geportretteerd. Hier gaat het niet om locatie zoeken, hier gaat het om wat er tijdens een training, evenement of congres gebeurt.


Resultaat

Bekijk hier de website: bakkerenschnabel.nl. Ontwikkeld door de webbouwers van Jannes & Mannes, met teksten van SEP Schrijft en prachtige portretten van team én van klanten door fotograaf Rogier Chang. Leve een rijk netwerk aan professionele creatieven!

 
 

+31 (0)6 14 66 72 81

©2020 Fanny Evers | Merkbouw    Privacy Statement