Image
Top
Navigation

Studio Snowpuppe | Positionering

"We willen een ontdekking blijven."

In de zomer van 2014 werkten de oprichters van Studio Snowpuppe aan het scherp en helder krijgen van hun verhaal. Het merk is in korte tijd hard gegroeid, tot ver voorbij de grenzen van Nederland. Nadat ze hun logistieke gang van zaken op orde hadden gebracht, ontstond er ruimte om de positionering aan te pakken.

Het resultaat was een duidelijke visie en missie, een nieuwe tagline, enorm veel inzichten over de individuele drijfveren van het team, duidelijke verhaallijnen en een ‘doos’ vol potenti√ęle blog & social media onderwerpen. Na vier sessies had Studio Snowpuppe duidelijke ‘brand identity guidelines’ en een praktisch plan voor hun communicatie. Het doorvoeren doen ze op eigen kracht.

Het gave aan deze opdracht? Studio Snowpuppe wil een ontdekking blijven. Dus geen gepush met persberichten en ads. Smullen voor de merkbouwer!

Studio Snowpuppe lampen

 

“Fanny heeft ons een persoonlijke op maat aanpak voorgesteld voor onze marketing, waar we met veel plezier mee aan de slag gaan.” Kenneth Veenenbos, eigenaar Studio Snowpuppe

Looptijd: juli t/m september 2014
Skills: brainstormen, workshop, scherpe vragen stellen, conclusies trekken, tot de kern komen, positionering, storytelling.

Naar Snowpuppe